Uniek 13 weken plan

In 13 weken kan je veel bereiken. Helemaal wanneer het plan dat wij voor je maken helemaal op maat is gemaakt voor jou. Iedereen is anders en heeft een andere invulling van zijn leven op gebied van werk, gezinssamenstelling, beschikbare tijd en persoonlijke wens etc.

Persoonlijke Intake 13 weken plan

Iedere nieuwe klant van IGOFIT krijgt een persoonlijke intake en scan waar we alles onderzoeken dat van invloed kan zijn op het behalen van jouw persoonlijke wens. Tijdens deze intake krijgt jouw trainer / coach inzicht in jou, wie je bent, wat je wilt bereiken en inventariseert welke obstakels er in de weg kunnen staan om je persoonlijke wens te bereiken. Daarna gaat jouw trainer / coach aan de slag want naar aanleiding van deze intake maakt hij /zij een plan voor de komende weken.

Start Persoonlijk plan

Je persoonlijk plan gaat nu van start en kan o.a. afhankelijk van de doelstelling de volgende onderdelen bevatten :

  • Beweeg / trainingsplan
  • Slaapinterventieplan
  • Voedingsplan
  • Managen van stressplan
  • Structuurplan

Wekelijkse Persoonlijke Training-  en/of Coaching sessie

Je volgt 1 of 2 x per week een sessie met je trainer / coach. In deze sessie bespreek je de dingen die wel of niet zo goed zijn gegaan. Ook kan je “huiswerk” opdrachten krijgen om je nieuwe structuur te helpen volhouden.

Meer bewegen

In veel gevallen is meer bewegen / trainen essentieel om je focus vast te houden. Daarvoor kan je natuurlijk naar buiten, thuis je oefeningen doen of meedoen aan groepslessen. Verschillende IGOFIT vestigingen beschikken over een eigen gym om je oefeningen te kunnen doen. De klanten van IGOFIT beschikken over een eigen app waar alle data en beweegprogramma 24/7 beschikbaar zijn zodat overal en altijd je training kan doen.

Beter slapen

Kwalitatieve goede slaap draagt naast bewegen ook bij aan o.a. focus. Slechte slaap kan o.a. bijdragen aan meer hongergevoel, ongezonde keuzes maken en is men vatbaarder voor stress. Zaak dus dat bij slechte slaap een slaapinterventieplan ingezet kan worden

Minder maar vooral gezonder eten

Wanneer je gewicht wil verliezen dan is het van essentieel belang dat je met je voeding aan de slag gaat. Naast een persoonlijk en op maat gemaakt voedingsplan ( geen dieet ) leren we je hoe de energiebalans werkt zodat je snapt hoe dit proces werkt.

Managen van stress …

Iedereen heeft wel eens negatieve stress en wanneer je dat te vaak ervaart kan dat veel invloed uitoefenen op je dagelijkse leven. Je stress leren managen is dan essentieel om je focus vast te kunnen houden. De IGOFIT coaches beschikken over verschillende tools om jou te leren hoe je jouw stress de baas kan gaan worden.

Structuur, structuur, structuur…..

Het succes van jouw het behalen van wens gaat en staat met het volgen van een structuurplan die bij je past met een inhoud van onderdelen die vol kunt houden. De inhoud van jouw plan is evidence based.

Volhouden

Het volhouden van de aangemeten structuur is misschien wel het moeilijkste wat er is. Bij IGOFIT zijn wij gespecialiseerd in jouw helpen volhouden. Door o.a. coaching en ontwikkelde tools helpen wij je nieuwe gewoontes vol te houden zodat je nieuwe structuur een gewoonte is geworden.

Ook aan de slag met het unieke IGOFIT 13 weken plan ? Vraag hieronder een vrijblijvend gesprek aan.







Menu

Meld je aan voor oriënterend gesprek